مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-25اقتصادي

خبرهای خوش برای تأمین مسکن معلولان 


رییس اداره مشارکت های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: کمک بلاعوض سازمان بهزیستی برای تأمین مسکن جامعه هدف، از 50 میلیون تومان به 100 میلیون تومان افزایش یافت.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره مشارکت های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: کمک بلاعوض سازمان بهزیستی برای تأمین مسکن جامعه هدف، از 50 میلیون تومان به 100 میلیون تومان افزایش یافت.

  محمد خسروی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اختصاص 729 قطعه زمین ویلایی به مددجویان بهزیستی در خراسان جنوبی، اظهار کرد: در سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک بلاعوض برای گازکشی داخلی منازل به 200 نفر از جامعه هدف بهزیستی در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت گاز خراسان جنوبی پرداخت شد.

وی با اشاره به ثبت نام حدود دو هزار و 200 نفر از مددجویان بهزیستی در سامانه طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی و اختصاص 770 قطعه زمین و واحدمسکونی به مددجویان بهزیستی، افزود: بر اساس جزء 2 بند ج ماده 80 قانون پنج ساله ششم توسعه، مددجویان بهزیستی از پرداخت هزینه های حق انشعاب آب، فاضلاب، برق، گاز، عوارض شهرداری و دهیاری و صدور پروانه ساختمانی برای یک بار و معاف هستند.

رییس اداره مشارکت های مردمی، مؤسسات غیر دولتی و توانمندسازی بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: سال گذشته 850 نفر با مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش برای تأمین مسکن معلولان 

خبرهای خوش برای تأمین مسکن معلولان